ZASŁYSZANE

Temat: Abc "małej" ochrony przyrody
Jesli na tym terenie ma byc tez miejsce dla ludzi , to musi byc sad. Najbardziej przyjazny przyrodzie bedzie sad , w ktorym beda dominowac wysokopienne , stare odmiany drzew owocowych. Nie wymagaja opryskow , odporne na choroby , a nawet jak pojawi sie jakis szkodnik / choroba to sie tym nie przejmuj , zasadz po prostu wiecej drzew. Ja wlasnie takie zakupilem , ale to w okolicach Krakowa , wiec adres szkolki pewnie nie bedzie Ci przydatny. Poszukaj jednak w tym watku , cos blizej Ciebie. http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=58120 Pozdrawiam.
Źródło: forum.przyroda.org/viewtopic.php?t=6997



Temat: czy jest sens sadzic jeszcze drzewka i krzewy?
U mnie wlasnie dzisiaj posadzono drzewa i krzewy owocowe w sadzie. Zakupione w szkolce ogrodniczej w Zelkowie kolo Krakowa. Stare odmiany. Namiary znalazlem tu na forum. A juz chyba tydzien temu posadzono drzewa i krzewy ze szkolki lesnej http://krzeszowice.krakow.lasy.gov.pl/main.php
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=70298


Temat: Drzewa owocowe - jakie najlepsze gatunki ?
Jak się przyjmują drzewa kupowane przez interner ? Może zamiast jeździć od szkółki do szkółki, lepiej zamówić i przywiozą ? Znasz jakąś firmę prowadzącą sprzedaż wysyłkową, która jest godna polecenia ? ... to stosunkowo kosztowna sprawa (do Krakowa transport wychodzi ok. 1000 zł). Natomiast porządna szkółka drzew owocowych powinna wysłać Ci mniejsze ilości kurierem przesyłką ekspresową - jeśli porządnie opakują a przesyłka dojdzie...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=130963